? ????????????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger a
ccount and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Cl BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

KONTIJEN LIPIS CATAT KEJAYAAN MANIS DI CAMERON HIGHLANDS



Kontigen catur daerah lipis telah menyertai kejohanan catur MSSN Pahang Di Cameron Highlands yang diadakan pada 4 hingga 7 Februari 2009 telah mencatatkan kejayaan yang cukup manis. Paling Memberangsangkan seramai 5 orang peserta kita telah layak ke peringkat kebangsaan yang akan diadakan di Selangor. Ho Yin Ro merupakan peserta yang paling menyerlah setelah di nobatkan sebagi Naib Juara bagi ketogori perempuan bawah 12 tahun. Bagi setiap ketogeri kita mempunyai wakil ke peringkat kebangsaan kecuali ketogeri perempuan bawah 18 tahun. Antara peserta kita yang telah layak keperingkat kebangsaan ialah:

1. Ho Yin Rou (SK Chung Hwa)
2. Tan Kit Siang (SMK Chung Hwa)
3. Tay Shan Way (SMK Chung Hwa)
4. Nurul Izwana (SMK Cliford)
5. Mohamad Amirul Hakim ( SK Chat)
Mereka yang terpilih akan menjalani latihan pusat dan akan bertanding di peringkat kebangsaan yang akan di adakan di Goldcoast Hotel Kelang. Diharapkan mereka berjaya membawa kejayaan yang manis.

0 comments: